• Dlaczego projekt biura pomaga w tworzeniu dobrego wrażenia?

    Bez wątpienia słyszałeś stare powiedzenie, że "pierwsze wrażenie jest wszystkim". To nie jest kłamstwo. Im lepsze wrażenie zrobisz na kimś, tym bardziej prawdopodobne jest, że będzie on postrzegał Cię w pozytywnym świetle. Z...

  • 4 rzeczy, których menedżer nie powinien robić w czasie kryzysu

    Menedżerowie muszą prowadzić i motywować swój zespół w dobrych i złych czasach. Kiedy sprawy są nieco bardziej wymagające, praca staje się trudniejsza. W tej chwili wielu menedżerów stoi dokładnie w takiej sytuacji. Sytuacja...

  • Czy zarządzanie w stylu Laissez-Faire tworzy chaos?

    Istnieje kilka różnych stylów zarządzania, które występują w firmach w całym kraju. To sprowadza się do indywidualnego menedżera, do jakiego stylu naturalnie grawitują i często zdarza się, że więcej niż jeden styl jest przyjęty i...

  • Jak menedżer może pełnić rolę mentora dla pracowników?

    Menedżer musi nosić wiele kapeluszy, jeśli chodzi o podrzędne role, które wchodzą w zakres kategorii zarządzania. Na przykład, w zależności od wielkości firmy, menedżer może pełnić rolę menedżera, lidera i nadzorcy w jednym...

  • Co to znaczy wydajny?

    Istnieje niezliczona ilość słów, które odnoszą się do produktywności i wydajności pracy, a wiele z nich jest używanych zamiennie. W efekcie zdarza się, że prawdziwe znaczenie gubimy gdzieś w tłumaczeniu! Jednym z takich słów jest...

  • Ile kawy to za dużo?

    Czy uwielbiasz filiżankę kawy rano, a potem jeszcze kilka w ciągu dnia, aby nie zasnąć i być produktywnym? Jeśli kiwasz głową, jesteś w dobrym towarzystwie. Niezliczeni pracownicy biurowi polegają na kofeinie, która zapewnia im...

  • Kompleksowy przewodnik po ocenach pracowników

    Kiedy słyszysz słowa "ocena", lub "przegląd rozwoju pracowników", jakie wywołują one w Tobie uczucia? Jako pracownik, możesz się martwić, a nawet wpadać w panikę. Jako pracodawca, może sprawić, że będziesz przewracać oczami z...

  • Dlaczego okrągły stół w sali konferencyjnej to dobry pomysł

    W dzisiejszych czasach współpraca jest podstawą sukcesu w biznesie, ale aby była ona efektywna, należy dać pracownikom narzędzia do jej realizacji. Można to zrobić poprzez wydzielenie w biurze specjalnej sekcji do współpracy lub...

  • Czy BYOD to właściwa droga dla każdego

    W dzisiejszych czasach oszczędzanie pieniędzy jest koniecznością dla każdej firmy. Pieniądze nie rosną na drzewach, a jeśli chcesz odnieść sukces, musisz znaleźć sposoby na oszczędzanie pieniędzy, bez negatywnego wpływu na wydajność...

  • Efektywne planowanie 101

    Zarządzanie czasem jest pojęciem, które obejmuje wiele podtematów. Jednym z takich tematów jest planowanie, czyli zarządzanie dziennikiem. Jeśli chcesz w magiczny sposób stworzyć więcej czasu w ciągu dnia, abyś mógł zrobić więcej...

  • 5 najważniejszych czynników motywujących w miejscu pracy

    Aby pracować jak najlepiej, trzeba mieć motywację. Nikt nie jest w stanie pracować na wysokim poziomie, gdy siedzi za biurkiem z poczuciem braku wyobraźni, dyskomfortu i pragnieniem, by zegar ruszył. Każdy ma inne wyobrażenie o tym, co jest...

  • Wentylacja biurowa DO i DON'Ts

    Aby pracownicy czuli się komfortowo w swoim miejscu pracy, czy to siedząc w biurze, czy przemieszczając się, muszą mieć zapewnioną regularną i komfortową temperaturę i potrzebują dużo świeżego powietrza. Jest to trudne, biorąc pod...

  • Czy bałagan na biurku naprawdę inspiruje kreatywny umysł?

    Wciąż mówi się nam, że uporządkowane biurko oznacza organizację, produktywność i mniej błędów w pracy, ale czy tak jest naprawdę? Okazuje się, że nieuporządkowane biurko może być inspiracją do wspaniałości! Pod wieloma...

  • Dlaczego współczesne meble biurowe to idealny wybór?

    Według niektórych, jeszcze kilka lat temu meble biurowe były jednym z najmniej istotnych zmartwień właścicieli. Nikt nie przywiązywał wagi do komfortu i stylu mebli biurowych, ale w ciągu ostatnich kilku lat trend ten uległ drastycznej...

  • Historia krzeseł biurowych - jak to się wszystko zaczęło!

    Skromne krzesło biurowe. Kiedy w poniedziałek rano siadasz w pracy, czy zastanawiasz się, skąd się wzięły różne krzesła biurowe? A może po prostu siadasz na swoim miejscu i zajmujesz się tym, co przyniesie Ci dzień? Większość z nas...

  • Przedyskutujmy... pracę zadaniową!

    Wydaje się, że w każdym sezonie możemy mówić o nowym sposobie pracy, nowej praktyce lub technice, która pozwala pracownikom pracować w inny sposób, zazwyczaj dość elastycznie. Oczywiście jest to ogromna zaleta zarówno dla pracowników...

  • Trendy w świecie mebli biurowych w ostatnim kwartale 2016 roku

    Trendy w zakresie aranżacji biur zmieniają się równie często, co preferencje w świecie odzieży, więc warto jest trzymać tutaj rękę na pulsie i podpatrywać nowe rozwiązania. W ostatnim czasie nowe, najmodniejsze rozwiązania to...

  • Urządzamy gabinet dyrektorski – jakie meble wybrać?

    Aranżacja gabinetu szefa albo prezesa firmy nie jest łatwym zadaniem. Musi to być spójne z wizerunkiem firmy, sporo mówi o osobie, która władzę w takiej firmie sprawuje. Czym więc się kierować, gdy te wnętrza urządzamy? Jakie...

Kontakt

E-mail: kontakt@insanity-records.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z odpowiednim wyposażeniem biura. Radzimy, na które elementy warto zwrócić uwagę, oraz przekonujemy, że właściwe zaaranżowanie poczekalni wcale nie jest kosztowne.

Zadbaj o komfort swojego miejsca pracy.